Τον ιστότοπο διαχειρίζονται οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου Αφήγηση Ζωής

19.8.17

Παύλος Μπαλλίνης: Λοιπόν...

Λοιπόν...
Τι κάνεις
Μ' ένα λουλούδι που δε θέλει να μαραθεί;
Τι κάνεις
Με κάτι που αρνείται να πεθάνει;

[Γράφω...]

Γράφω, γράφω, γράφω...

Κι οι λέξεις ξεκολλούν
Και γίνονται σκυλιά
Που με δαγκώνουν και μου κόβουν κομμάτια

Πώς γίνεται το άφευκτο φευκτό να το κάνεις;
Πώς γίνεται να φανερώσεις το αφανέρωτο;
Πώς γίνεται το μη λεγόμενο να πεις;

Δεν ορίζω πια ούτε κορμί, ούτε μυαλό, ούτε καρδιά
Τώρα πια δε μου ανήκει τίποτα
Δεν είμαι τίποτα

Έγινα ίσκιος

[Μνήμη...]

Μπρούμυτη νεκροφάνεια
Ξύπνησα μούσκεμα
με γόνατα ματωμένα σαν τότε
Που ήμουν ο παππούς μου
Πέντε χρονών

Το τρέξιμο στους δρόμους
Μας στοίχισε
Δυο γόνατα και
Ένα σπασμένο δόντι

Έτσι είναι η μνήμη
Γεννιέται και θεριεύει
Στα γόνατα
Αναπαύεται
Στις αισθήσεις
Και για να συγχωρέσει
Ξεχνάει



Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός Παύλος Μπαλλίνης γεννήθηκε στις 11 Μαϊου του 1962, στην Κωνσταντινούπολη, μεγάλωσε στην Αθήνα και συνεχίζει να μεγαλώνει στην Κύπρο. H ποιητική του συλλογή "Λοιπόν" [ποιήματα 1992-2015] μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Στάμου και είναι το πρώτο του βιβλίο.

--
Tvxs - Επιμέλεια: Κρυσταλία Πατούλη
--
Φωτογραφία: Ειρήνη Ανδρέου
--
Δημοσιεύτηκε: http://giant.tvxs.gr/news/biblio/paylos-mpallinis-loipon 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σεμινάριο Αφήγηση Ζωής

H ζωή δεν είναι αυτή πoυ έζησε κανείς αλλά αυτή πoυ θυμάται και όπως τη θυμάται για να την αφηγηθεί. Gabriel García Márquez

Γράφω για να μην ξαναγράψω ποτέ.

Γράφω γιατί είμαι πολλά πρόσωπα.

Γράφω, για να μην ξαναϋπάρξουν αυτά τα πρόσωπα που είμαι,

αλλά ένα και μοναδικό πρόσωπο,

που δεν γράφει

Ελεονώρα Σταθοπούλου, Καλο αίμα κακό αίμα, εκδ. Eστία

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου